#"#%"(#%

blir så satans arg. fattar inte varför det inte går att lägga in bilder från min kamera på datorn? det gick en gång, men inte mer! usb- känns inte igen står det. ÅHÅHÅHÅ
är det meningen att jag ska ta bilder då med min mobil kamera, som tar sjukt bra bilder.. jo och sedan lägga in det. då tycker ni väl jag är lustigt också, jag har faktiskt en liten digital kamera. MEN VARFÖR GÅR DET INTE ATT LÄGGA IN BILDERNA??

jag som har tagit kort på min nymålade fina rosa byrå och min rosa jordgubbslikör flaska som jag fått av pappa, för att jag tänkte lägga upp lite bilder för att min blogg skulle bli roligare. men det  tycks inte verka som om det ska vara så roligt? åh,. arg jag blir...

om nästan en månad flytta vi och det ska bli väldigt skoj, woho skönt som fasen med!

detta är sista "riktiga" veckan kva i skolan och på måndag (imon) ska jag har svenska prov som jag visserligen borde gjort för två veckor sedan, då det betyder att jag har haft 2 extra veckor på mig att plugga.. men inte har jag pluggat för det, nej så himla dåligt av mig! och på tisdag var det (tydligen) redovisning i psykologin upptäckte jag och det har jag inte gjort för jag trodde att det var 2 veckor kva ungefär. och då kan man ju undra vad jag tänkte med!

åh allt är piss helt enkelt haha ARG ARG ARG på mig själv och min kamera eller dator, eller vad är det jag är arg på??? och snälla ni köp allting som jag vill bli av med för jag orkar inte ha det hemma här så det tar plats :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0