*



Diamonds are girls best friend.


suttit framför datorn i ca 2-3 timmar med tanke på att plugga inför svenska provet imon, men med tanke på att det är så satans tråkigt, Bellman och allt vad det är förromantiken.. så går det inte så bra. jag sitter annars bara och funderar på vad mycket jag vill göra.

jag vill sy! sy om tiger army tröjan liiiten och så sy om lite kläder något linne och så till en snyggare topp. ååhåå och sy fast lite tygmärke på min jeans jacka. vad mycket jag vill göra. men jag vill inte göra det nu, för då när jag sy vill jag vara ensam hemma, lyssna på musik och inte behöva tänka på något annat! underbart.

förhoppninsvis kommer min sötnos snart.. och jag är sugen på något, choklad kanske.. hm eller något iallafall. åh idag var det underbart väder också, köpte mig en finfin klänning.

den är i leopard om ni inte ser det.. tog ett tag att hitta denna på internet för tyckte inte det såg ut som den. .haha alltså den är mycket tjusigare irl, och på mig såklart haha.. neh men hihih



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0