att vara

ja, då var man ensam hemma och förbli det hela kvällen. skönt på sätt och vis, men ändå tråkigt. jag sitter i min säng och fryser, är sugen på något gott och kanske borde jag krypa ner och sätta på en film. jag har trots allt fortfarande ont i min mun, och värken går upp och ner.. idag är det rätt illa faktiskt.

Nu har vi rotat fram ännu mer skojjigt från vinden och mamma hittade mina första skor, hon sa- detta är anledningen till att du är som du är! dom var som ett par converse i formen och sen grå i leopard, herre jösses så fina.. tänka sig att man hade endel fina grejer när man var liten ändå, men varför är det aldrig dom som fastnar på bild?

Tagit mig halvvägs i kragen och ska nästa måndag både göra gympa provet och en cykelgrej på 10 min med pulsklocka TYUP.

egentligen  har jag väl inte värst mycket roligt att komma med, allt är bra. och det är nästan lite tråkigt, då finns det alltid annat börja tänka på, tex att jag känner mig tråkig.. har börjat shoppa mycket, men inget duger endå nej handla handla bara och känner mig så tråkigt och tycker inte jag har någon stil alls.. :( hur gör man? åh nej.. det är nog det värsta, det yttre. när man inte känner sig bekväm med det.. ja då finns det nog inget värre. för sålänge man mår dåligt, men endå tycker att vafan jag ser ju bra ut och så endå, då förstår man inte, men när man mår bra är det tvärtom, då tycker jag helt plöstligt att jag ser tråkigt ut, utmärker mig inte det minsta eller helt enkelt har inte det där som jag hade innan.. hm det är ett mysterium. och frågan är om någon förstå vad jag skriver... haha


Kommentarer
Johanna

jag förstår, och ja känner mig också tråkig, vad man än handlar och tycker att ååh, de här känns som jag. Så ångrar jag typmig sen och bah: menvafan, här ser man inte min stil :(

2010-05-03 @ 19:06:44
URL: http://johannadalinda.blogspot.com
Johanna

dessutom passar ja inte i allt jag vill ha, och ahr typ inte råd, hrfmmfmf

2010-05-03 @ 19:08:14
URL: http://johannadalinda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0