äntligen



ja äntligen. äntligen är denna flamingon äntligen min. äntligen ja.. det blev många sådana men med andra ord menar jag det, har kollat på den 10 gånger (minst) ehehe första gången i malmö och egentligen var det bara tur att den fanns här, eller ödet kanske. det måste ju helt enkelt varit meningen att jag skulle köpa den eftersom den finaste av alla dom rätt så olika formerna på flamingosarna fanns kva, och den finaste fanns kva, den jag vill ha. och nu är den min.

tog en rundtur på stan med fröken annie idag, ja dom andra var väl för tråkiga eller ville inte ha med oss.. så vi blev ensamma, men det var rätt trevligt ändå får jag lov och säga! det är fruktansvärt varmt idag, men det tror jag inte bara att jag noterat...

jag vill åka båt, och och.. bada i havet :) åh .



MEN MIN FLAMINGO ÄR SJÄLVKLART FINARE ÄN DENNAA!!!

DESSUTOM, en mycket viktig grej. jag har fått hem mina fina cupcakes burkar som jag vunnit på tradera, men dom ligger inplastade för att jag inte absolut inte får ta sönder dom hehe, ska packa upp dom när vi flyttar sen :D men här kommer iallafall en liknande bild på hur dom ser ut. eller likandana är det.. och dom är rätt stora och SÅ FINA!!! :D woooh

Det är so kissie-style, eller förlåt , jag menar so-emma- style ;)



Kommentarer
annie

HAHAHAHa så emma-style! cool du är!

du får inte glömma vår fina video...

2010-05-20 @ 20:12:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0