the new shit

vaknade mig migrän, har spytt, varit helt skakig och svimfärdig.. känner mig jättekonstig! iallfall sitter jag i skolan nu och det ser ut som 3 timmar framöver ska jag tillbringa tiden framför en dator också, och jag tror att pga av att jag inte hade mina brillor på mig igår när jag kollade tv och satt vid datorn hela dagen, att det var därför jag mådde som jag mådde imorse. den börjar sakta krypa sig fram igen huvudvärken.. jag hade förtjänat att vara hemma idag iallfall tycker jag!

på tal om något annat. jag vill fylla 18 nu!
anledning
1. Jag kan i princip göra vad jag vill sålänge jag har pengar!
2. jag ska tatuera mig över hela kroppen
3. bli medlem på tradera och buda själv!!!
4. jag får komma in på spelningar där det är 18årsgräns OCH slippa stå ensam utanför puben när alla andra är där inne.
5. skicka efter grejer hur som helst utan att behöva ha hjälp...

dessutom är det väl en jäkla massa som går mycket lättare, hm får iförsig körkort med men det är inget som jag känner just nu att det är så jäkla viktigt. det finns andra saker jag vill merän det liksom!...

känner mig så jäkla liten, endast 17 bast.... suck jag är så liten :( hihihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0