same same but different

hallå "alla" mina bloggläsare..  det var ett tag sen jag skrev, och vad det kan bero på är att jag känner väl att jag inte har så mycket på hjärtat just nu. jag känner mig annorlunda, som visst är någonting, men jag vet inte hur och vet inte varför och därmed vet inte hur jag ska formulera mig. kanske är det vår luften som är påväg att strömma in, eller något helt annat.. jga känner mig åh jag vet inte. fast det är väl inte positivt, även om det inte är dåligt för jag mår väl helt okej men som sagt jag kan inte förklara.. jag känner mig helt konstig iallafall, världens svävar jag tar inte tag i saker och på senaste har jag blivit rastlös, RASTLÖS??!?! det är så olikt mig.. åh jag vet inte. känner inte för att åka iväg eller göra något kul i sommar alls, jag vill bara jobba och tjäna pengar, hur likt mig är det då.. hm jag vet inte vad som hänt, men det känns tråkigt att jag inte verkar ha något sommarlov. jag vill bara skaffa en massa cash och sen inte behöva oroa mig för att pengarna ska ta slut när jag fyllt 18 och kan tatuera mig som SATAN!!! 

usch ja, jag kanske tänker för mycket.. eller rättare sagt. jag gör det!
jag har tänkt lite hit och dit, om jag ska byta linje.. just nu så har jag bestämt mig för att inte göra det eftersom jag gå ut skolan nästan år och vafan det är klart jag ska göra det med min klass liksom!!! men vad ska jag göra efter skolan.. hm usch nej. jag ska bli  hemmafru, vad behöver man för utbildning till det? nej inte mycke men pengar behövs för att kunna försörja sig och alla mina barn.

jag vet inte vad det är med mig, jag känner mig som en annan person.. om det är bra eller dåligt vet jag inte. men jag är inte mig själv, jag vill va mig själv! ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0