Sälj1 accesoarer

Här kommer lite bilder på grejer jag säljer, du kan lägga in en kommentar här, sms mig på 0708-976558 eller helt enkelt slå en pling om du känner för det. jag har inga förväntningar och tror inte folk ska köpa mitt gammla tjaffs ;) men som sagt så ska vi flytta och jag behöver göra mig av med rätt så mycket, även om jag gillar det.. sakerna säljer jag främst för att jag inte använder det, men också att det är fina grejer och jag inte vill slänga allting, sen är det väl ett plus om jag kan få lite för att! :)

1. 2. 3. 
4.  5.  6.  
7. 8.  9. 10. 
11. 12.  13.  

14.


1. 3 armband, tillhör varanndra dock kan man ha dom var för sig om man vill det.
2. asfeta solbrillor! jag älskar solbrillor, har flera stycken men använder det inte.. dessa är häftiga i retro stil med vita bågar och röda vad säger man, pinnar :D
3. en svart ring svårare än så är det inte! passa alla. den är för alla storlekar på fingrar!
4. armband
5. hårklämma, fin men använder inte..
6. hårklämma rosett, också fin! som fan. men jag använder inte :(
7. solbrillor igen, också häftiga men som sagt använder inte
8. en otroligt söt lite börs, fast jag som sagt är så dålig på att använda..
9. älska dessa solbrillor! så jäkla snygga. retro stil, men jag använder dom helt enkelt inte.. har ett par likadana turkosa och i leopard som jag behåller för jag får inte plats med allt!
10. en liten fin väska, finna kedja i kom jag på nu, dum som jag är visade jag inte.. det är med en stor rosett på!
11. assnygga brillor! men som sagt jag använder inte.. haha :( dessa är lila/bruna och genomskinliga i övergång till vitt eller hur jag ska förkldra.. dom är mörkare uppe och ljusare nere på bågarna. skitsnygga!
12. skitsnyggt diadem i leopard, har dock 2 och vad har jag för nytta av det när jag bara har ett huvud :D
13. bandanas, en svart en grön och en "pirat" ni behöver inte köpa alla...
14. vit slinga, med CLIPS att sätta i håret. eller vart man nu vill ha den ;)

Det kommer upp bilder så fort jag orkat ta på alla mina kläder jag har.. men jag kan säga att det är lite från väskor, cheap monday jeans och liknande! mycket som jag inte använder och kanske inte så värst coola grejer men det är mest "bas" grejer och kläder men hoppas ni ska gilla något, jag lägger även inte upp något och säljer som jag använt sönder eller mensat i :D haha så ni vet! puss



Kommentarer
cooooooorren

skynda dig upp med kläderna, jag är så nyfiken!

2010-03-14 @ 16:44:50
Anna

ÅH! En rosett som på nr.6 har jag letat efter :o Och den du har där är precis en sån jag vill ha

2010-03-14 @ 20:52:44
URL: http://capturethis.blogg.se/
emma

svar till anna: hehe du är nog liiite sen, malin vill också ha den! ni får buda om den helt enkelt ;)

2010-03-14 @ 21:21:01
URL: http://boppinbetty.blogg.se/
johanna

åh gud, sälj inte de röda brillorna och ray ban.. va de nu heter... de svarta



jättesnigga :)

och så vet ja att typ ivona vill kolla in sakerna, men att hon inte kan för du har din blogg låst, trurja.. lägg upp på bdb med lite :)?

2010-03-14 @ 23:38:22
URL: http://waoffwaoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0