sälj 2 kläder

fan vad kassa bilder det blir med min kamera! haha :( grejerna är hela och fina.. faktiskt. annars skulle jag aldrig sälja det, hm kolla inlägget under typ. heheh.

1.  2. 3.  
4.  5.  6
7.  8. 9.
10.  11.  12.
13.  14.  15.
16.   17.  18.
19.  20.  21.
22.  23.  24.
25.

1. klänning/linne från hm. storlek 36 men passa nästan alla
2. topp/linne/klänning/kjol eller har den till vad du vill typ. storlek S
3. linne från Indiska storlek S med spets och en rosett där fram
4. blommig spets tröja storlek S från Monki
5. linne från gina tricot storlek M
6. kjol med dragkedja fram barn avdelningen lindex storlek 146/152
7. kjol med högmidja från hm storlek 34 den är helsvart så tänkte att jag bara ta en bild på knapparna i midjan :)
8. tights från hm storlek 34

9. svart skinnkjol från gina tricot storlek 34
10. svarta latex tights från gina tricot, skitsnygga och man får snygg rumpa :D men dom är försmå.. storlek XS
11. vanliga glansiga tights storlek S (sömmen har spruckit en cm på ena benet men det är lätt att fixa)
12. skitfin blå topp med rosett fram från hm, storlek 34
13. klänning från gina tricot? storlek S
14. gråa tights storlek S
15. kofta storlek S
16. röd kofta från secondhand tror jag? storlek M
17. fin grå väska från secondhand
18. mossgrön kofta storlek M
19. grå kofta från Hm storlek 38 men väldigt liten i storlek
20. ljus jeansblå skjorta från secondhand
21. skitfina blå cheap monday jeans storlek 26 längd 34
22. skitfina svarta lite glansiga cheap monday, det är fickor på men syns inte av min blixt :D storlek 28 längd 34
23. cheap monday byxor, dock är lappen bort sliten men annars är byxorna fina förutom att någon såndär till skärpet låssat lite.. kanske borde slängas istället? :D hha..
24. svarta jeans från någon affär i göteborg är det enda jag minns. svart/gråa skitsnygga, hade använt om jag kunde.. storlek 26 längd 34
25. Väldigt högmidja på dessa shorts, har varit jeans men jag har klippt av. från Carlings storlek 29
HAR ÄVEN EN SVART TUB TOPP I SPETS! som jag dock inte lägger upp för man ser ändå inte att der är spetts på bilden ;D den är i  storlek S, snygg och från affären New Yorker.

Det kommer kanske upp fler bilder, beroende på vad jag vill rensa ut och såvidare :D


Kommentarer
sessan

ey emma, jag e sugen på några plagg om dom finns kvar :D

2010-03-19 @ 15:12:35
Julia

Hej. Är lite intresserad av den blåa skjortan men rätt lång...1,76 typ.

Tror du det funkar?

2010-05-08 @ 03:38:44
Tobbe | Tävling om parfymer på bloggen! :)

Tjena! =)

Allt bra? :P



Jag har tävling på min blogg om 2 parfymer!

Var med du med! :D



Här är länken till tävlingen:

http://tobbees.com/2010/may/tavling.html#comment

2010-05-08 @ 04:31:01
URL: http://tobbees.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0