godkväll yxskaft

påtal om förra inglägg har jag fått 2 kommentarer, jag tänkte fortsätta snacka om det för att jag inte har riktigt klart. jag tar om att!

alltså, jag funderar på¨att byta till lärling för att jag nu kommer gå ut med så gott som typ ingen utbildning alls. och att jag bryr mig inte så mycket att bara gå om ett år eftersom jag får betalt för det, om jag ska läsa något efter skolan måste jag ta lån och sådant och det vill jag gärna in göra.. alltså gå ett år extra i skolan nu OCH gå ut med en utbildning, alltså barnskötare, vad är det för negativt med det? jo att jag får gå ett år extra, men jag får som sagt studiebidrag! och kanske kan jobba som det några år eller så tills jag bestämt mig för vad jag vill med mitt liv. åh jag tycker detta är jätte svårt och lågkonjuktur som det är , och att jag är som jag är så gör det att jag känner väldigt panik inför detta och är rädd för attt inte få jobb någonstans!


PÅ TAL OM NÅGOT ANNAT.
jag sitter på waynes med malin och elin, malin och jag har varit i konserthuset kollat in esteterna och RENT, vi ska skriva om det i skoltidningen och nu har vi tänkt göra svenska. ska snart tillbaka till konserthuset igen och intervjua lite huvudroller. då tar vi nog med oss lite kalorieintag för vi är godissugna! :) hihih.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0