girls girls girls..

Girl just wanna have fun

  

jag blev mig lite full igår, ringde pinsamma samtal och smsade blandannat, där har vi ett skäl till att jag inte gillar att dricka, man eller okej, jag ska tala för mig själv, men i allmänhet är det väl egentligen, jag skäms för saker jag gör när jag är onykter, som jag inte skulle göra nykter, och det är helt enkelt inte jag. jagvill att folk ska se mig som en seriös person. och hur seriös är jag om jag är full? haha.. nej inte mig själv iallafall, men det var väl tur jag var hemma iallafall. känner mig klart trygg och kan släppa loss lite mera hemma.

dessutom kände jag imorse att jag nog aldrig ska dricka med.. eller helt enkelt kanske bara fortsätta som jag brukar helt enkelt, om man bortser från igår. jag är en lugn person som kan hantera mitt drickande. faktiskt! tro vad ni vill typ. haha.. nej men usch jobbigt sånthär, ska aldrig dricka så jag blir så full igen! ..

jag spydde ner mig själv i sömnen, det första pappa sa - DET ÄR FARLIGT! du kunde ha druknat. ojda det gjorde mig allt lite glad att det inte var värre. men jag skötte mig själv och när jag vaknade så tog jag väck alla lakan och började tvätta mitt i natten, och lät familjen sova. åh ja jag är lite duktigt allt ändå. jag klarar mig själv , hih jag är en stor flicka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0