ge mig en bebis!

barn växer som på träd nu känns det som, nyligen är det 2 par som fått sina små knoddar färdigbakade. jag kollar runt lite, man hör det ena och det andra.. folk börjar bli gravida nu, folk i min ålder. det känns ganska otroligt eftersom jag är så liten? eller... jag får mina anfall ibland och nu åh, jag vill verkligen ha en bebis.. :( nu vill jag det, igen.. suck. är så rädd att jag inte kan bli gravid eller något liknande, och barn är väl ändå det finaste som finns? känns lite tragiskt att sätta en sådan liten skrutt till denna kalla värld bara. men åh.. mina små barn. underbart, jag vill ha mina barn nu, kunde jag inte varit liiite äldre? :( eller åtminstone ha lite pengar.. jag vill itne va äldre än 22 typ innan jag får mitt första barn, nej nej! tidigt ska det vara. ååh. barn <3 hihihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0