TAGGA

jag är dålig på att uppdatera nu igen, eller det var visserligen i för gå..


igår hade jag migrän och orkade inte, hade även mycket att göra såsom packning och tänka över och räkna ihop minst 10 gånger allt jag ska ha med och så, så att jag inte missar något.
jag har börjat jobba ju, och det är nice faktiskt.

sitter i tobbes säng nu, har precis laddat batterierna och legat och vilat, kollat på björn bröder 2 timmar eller hur lång den är.. nu gör jag mig iordning och väntar på att min älskade ska komma hem (ja jag är hos tobbe) eller förresten kom på att jag började med det.. haha

om 2 timmar dra vi! dra vi till göteborg. för att ladda inför morgondagen, WEST COAST RIOT. jag kom på det nu att det är fan imon, det är så otroligt att jag ska få se mina älsklingar dropkick murphys imon. jag dör litegrann när jag tänker på att. ååhåhåhåhå

var bara tvungen att säga det, att snart åker vi och alla borde vara så avundsjuka för det kommer bli bäääsT!


JAG ÄR SÅ SATANS LYCKLIG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0