student

oj här var det dålig uppdatering..
men det har väl inte hänt något speciellt direkt.

efter 2 dagars letande i stan efter att ha på mig på dessa kommande dagar, igår skolavslutning, idag studenfirande för syster och pojkvän och imon för kusin, så hoppades jag på att hitta något att ha på mig. men icke!

igår var det som sagt skolavslutning, jag och några i klassen bestämde oss för att göra det hela lite mysigare och ta en fika i hoglandspark efter. men det sket ju sig.. kallt som det var ute, och inte nog med det, regn också! det är härligt sommarväder vi har.. iallafal så tillbringade vi gådagagen hemma hos Iza och kollade på Bruno (vet inte hur man gör ett såntdär konstigt u med två prickar över) men den filmen var helt sjuk, den var riktigt rolig!

nu ligger jag i min säng och funderar på vad jag ska ha på mig denna kommande dag..
det blåser ute, regnar inte som tur väl är.. men vart är solen? det har väl kanske varit max 10 fina soliga dagar hittills iår.. om inte änns så många. och nu har jag sommarlov. det känns helt fel.

hoppas jag kan komma med lite bilder om någon dag när jag har tid att uppdatera här så ni får se alla fina studenter. min baby lär vara fin, vad han var när han visade upp för mig vad han skulle ha iallafall. jag gillar hans fluga extra mycket, för den har han trots allt fått av mig :) hihih. den är i leopard och är så fin!


(skulle piffa upp inlägget med en bild på flugan.. men tror ni jag hittar någon bild. nej!) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0