måndag

det blev ingen körlektion idag! 5 minuter innan bussen skulle gå ringer det och det är från körskolan, och thomas är sjuk.. han jag ska köra med vill säga. 
 
baby och jag sitter och myser i min säng nu, finns det annat att göra när vädret är som det är? regnat hela dagen och vi har gottat oss med film och lite glass idag. men ibland är man väl värd det med!
 något direkt har jag inte med att komma idag.
nu är det bara 2 dagar kva till skolavslutningen och 3 dagar kva till studentdagen för dom som ska ta den!
spännande

hade gärna lagt upp liter bilder från igår, om jag fick för annie. hon sa allvarligt till mig att inte lägga upp något eftersom hon vill redigera bilderna och allt vad hon ville. så att hon låg bakom dvs hela bilderna. jaja det kan man kanske förstå om jag själv hade gillat att fotografera! så det får ni ta och vänta vidare på. hehe jag kan säga att dom blev rätt fina.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0