halsont

babe har nu åkt hem. han var ledig imon och vi ska till marinmuseet med klassen, vad vi nu ska göra där kan man undra..

jag har jätte ont i halsen, känns som en början på en halsfluss. var 2 år sedan jag hade det första gången och sist, men det går ju bara att åtgärda med medicin, men nu innan när man bara går och väntar på att det antingen ska bli bättre eller gå över är jobbigt, det är sån konstig hals känsla. det gör ont..

jag jobbar även på en ny bloggdesign,eller inte jag.. jag kan inte sådant :( synd för annars hade jag gärna velat göra en själv, någon borde lära mig.. det ska bli spännande, jag har tröttnat så snabbt på denna designen? och speciellt bilden på mig.. det är så jag skäms faktiskt.  

med andra ord är det nog dags för natten nu med tanke på hur jag känner mig.. men klockan är bara 9..
kanske ska ta mig en äcklig kopp te eller något för att fördriva tiden och hoppas halsonten går över för en stund. 
nej jag kryper nog rätt ner i sängen, tycker synd om mig själv spela lite spel på mobilen och äter något?  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0