fredag

åh vad glad jag blir av alla kommentarer. :) tack så mycket.
och tack för alla tips!

jag vet att jag kommit med mycket text och knappt några bilder alls i mina senaste inlägg, men datorn krånglar och bilderna vill inte komma in, som jag nämnt tidigare. jag vet att det blir intressantare att läsa är det är lite mindre text och mer bilder. jag är medveten om det helt enkelt men inte kunnat göra mycket åt saken på senaste. sorry.

jag tänkte iallfall idag lägga upp lite bilder på fina tatueringar. eftersom jag snart ska in och planera och prata om min blivande arm :)


   
    

jag gillar rosa söta saker som har med mig och som kvinna att göra. ska pryda min ena arm med endast saker som representerar ordet kvinna (ungefär) jag är så glad att få vara en, haha känner mig så löjlig men diamanter, parfymflaskor, läppstift.. ojoj det är bara lite av att.

tycker ni det låter som en bra idé eller va skulle DU ha gjort?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0