firande

trost det tråkiga sommarvädret har jag haft 2 dagars studenfirande som blivit helt kanon ändå!
i torsdags tog min baby studenten blandannat och jag ägnade hela kvällen där.
Det var otroligt trevligt med en massa trevliga människor.

jag har köpt 2 snapsglas till tobbe med misfits motiv på, dock hade det ena glaset gott sönder.. hur det nu hade gott till :( jag hade packat glasen noga för att jag såklart tänkte på att det kan gå sönder, och var rädd för att dom skulle göra det. så jag gjorde det bästa jag kunde för att dom skulle va hela.. men lyckades inte.
får dra in och kolla om jag kan byta. annars får jag helt enkelt köpa ett eller kanske 2-3 nya åt pojken min. kände att jag inte riktigt var nöjd med paketen, jag vill ju så gärna ge honom allt jag kan... :)

   

vet inte om man ser hans fluga direkt.. haha  synd. det var många som påpekade den! och alla förstog att det var jag som köpt den till honom. hiih den var så fin! han var så fin ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0