åter igen

Ledig idag. från jobbet alltså. jobbar på onsdag nästa gång. skönt med lite ledigt..
men jag har legat i sängen hela dagen, nu är klockan 2 och har fortfarande inte gjort mig iordning. visserligen har jag inte direkt något att göra, och vädret är inte speciellt fint så då tappar man lusten lite..
men jag vill iallfall ha hårfärg, blond. vill färga luggen eller slingor i luggen, eller något.. det vill jag idag! så får se om jag far iväg och införskaffa det.

jag hade såna planer för idag. som sagt köpa hårfärg, men mina planer var med att det skulle vara fint väder. jag tänkte städa och plocka på rummet, i bananlådor. plocka ihop grejer inför flytten. imon är det en vecka tills vi får tillgång till lägenheten! :D

här kommer lite fler bilder från göteborg. för som sagt igår bråkade allting med mig. oopps nu började det åska!
lisebergsbilder













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0