60's

Var blev du av ljuva 60-tal?

sitter och lyssnar på Siw Malmkvist "tunnar skivor" och "lyckans ost"
det är för härligt. det ljuva 60 talet..

jag tänkte dra några favoriter i repris så att ni vet vad ni ska kolla upp. för det är ju klart ni ska!

Siw malmkvist - tunna skivor
Lillbabs- april april
Johnny preston - cradle of love
The Beach boys - surfin usa
Ulla Billquist - på återseende
                                                                                 




egentligen tänkte jag ta mig och lyssna på ultima thule denna dag som det faktiskt är, sveriges nationaldag! och det har jag glömt bort.. det är tråkigt vi inte firar det bättre här i sverige. i alla andra länder hade det nog vart fest nu. Grattis Sverige!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0