uppdatering

ursäkta för dålig uppdatering.
men anledningar till detta är:

1. vi håller på att flytta
2. vi har inget internet hemma i huset längre
3. när jag inte jobbar är jag i lägenheten och jobbar där

mitt rum i nya hemmet är färdigt bara inredningen som ska fixas till. och det lär bli hur nice som helst, så att ni vet! bilder och grejer kommer när jag är redo för det.

sålänge får ni fortsätta ha en trevlig sommar och detta är en uppdatering i från Tobbe i Kallinge. vi ska snart vidare på kalas in till grannen fredrik lööv som fyller 20 år idag.

har även varit på frukost kalas hos min morfar idag som fyller 67 :) grattis grattis.



Kommentarer
Darksess@soclog

Härlig blogg!



Skickad via soclog.se

2010-07-03 @ 20:23:06
URL: http://Darksess.soclog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0