♥ t

vad är en bal på slottet, om inte alldeles alldeles underbar

det är så sjukt, helt galet, ofattbart, underbart.
att en person kan få en att må så himla bra. att en person med bara sin närhet
kan få hela min värld färgstark som om det inte fanns någon ondska eller hat.
folk kan säga att jag är en snäll vacker människa, men det går rakt
igenom. Sålänge det inte kommer ifrån rätt person sätter det sig inte.
det är bara dessa fel ord som sätter sig. även i från dig. och dom sätter sig lite längre in,
lite längre in än dessa fina ord som jag så väl behöver höra.
dessa fina ord kan inte en människa får för mycket för.


att en person ska kunna styra hela änns sinne, det är ganska galet egentligen.
men vartenda ord, om det så är det finaste du sagt till mig eller om du någon gång vart lite arg på mig och säger något du egentligen inte menar. du har fått mig att gråta ett antal gånger, jag kan nog få ihop en hel hand om jag räknar. och när jag tänker på det, då rasar hela min värld. jag blir rädd.

det är ju du som är hela min värld, och jag vill inget annat än att den världen ska finnas. så länge du och jag finns.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0