snabbis

varit på stan med iza en runda idag, hittade en jeansjacka för endast 99 kronor så jag slog till. efter det, i ca 3 timmar har jag suttit och sytt. några svärord kom, för det är inte allt för enkelt att sy fast tygmärken på jeansjacka, eftersom jackan är ny är den ganska tjock i tyget och tygmärkerna är inte heller helt slipfina, så det tog mig en stund.

eftersom jag ändå satt och sydde och ville köra något mer så trixade jag ihop en ny topp till mig. tog ett helsvart gammalt linne jag inte använde, sydde på lite prickigt tyg och whoola, en snygg pinup topp hihi :)

nu är jag helt slut, ska sätta i blondering i håret och mysa framför tvn.

bilder kommer jag lovar, både på grejerna jag köpte igår och det jag fixade idag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0