på blocket

http://www.blocket.se/stockholm/Nicke_Borg__Backyard_Babies_27041644.htm

kolla vad jag hittade på blocket, galet. dock var det inte nicke borg som var tillsalu.. för isåfall hade jag ju redan köpt honom.

visste inte änns att man/folk/kändisar kunde göra sådär. söka efter en lägenhet på blocket, eller jo om jag tänker efter. men trodde aldrig en kändis skulle göra det. haha.. jag är lite kändistokig. särskilt när det gäller folk jag gillar såklart ;)

jag är helt säker på att dom har en lägenhet nu och vilken ära säger jag bara att hyra ut den till dom!!! oooh :O förresten gillar jag inte nickes tjej, av det jag har läst och sett iallafall så tycker jag hon verkar vara lite uppnosig.. men antagligen är hon en fin tjej eftersom nicke har gift sig med henne, det var en attans otur jag hade bara :( hah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0