omg

oh my god, eller herregud som man säger på svenska. men hur förkottas det hrg? låter märkligt.
därför fick det bli omg. som dessutom är lite varning på, usch gillar inte förkortningar. haha

men herregud alltså.

KOLLA!!!

  
   


dessa tattos är underbart vackra. kolla bara hon i kistan liksom!!! henne ska jag ha, jag har titta på miljoner olika zombie pinups och inte hittat någon direkt jag verkligen känt såhär för, men nu ååhååh vad vacker. den ska jag printa in på min arm inom en snar framtid! herre jösses. och jag gillar att göra dubbla grejer antar jag, haha kolla bara på baksidan av låren där eller vaderna, eller zombien och hjärnan! så grym är den men det är nämligen så att jag har två lår, och där vill jag göra något. samtidigt vill jag inte göra på bara ena, för då känner jag mig skev haha. jag funderar på leopard rosetter på framsidan av låren. men vi får se. kanske blir prickiga med.. eller något. jag har ju redan 2 rosetter, men det är ju så fiiint. ojoj... inspiration är så bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0