...jag

när jag ser den bilden under på mig tycker jag att jag inte är någon speciell, jag ser väl ut som helst. inte ett dugg roligt! visserligen en tatuering mer, det känns bra för stunden iallafall  kanske någon månad framåt också.
 imon tänkte jag köpa hårfärg och bleka min lugg ännu mer, tänkte bleka hela luggen för att se hur det blir och sedan färga hela håret svart kanske blir någon blond slinga på sidan med, och kanske köpa turkos hårfärg och färga luggen eller något turkost sen när jag tröttnat på blondt. jag känner mig helt enkelt tråkigt och vill göra något med mig själv, det enda jag kan göra vad jag kan komma på är typ att pierca mig, men helst vill jag inte det.. eller vill jag? i kinderna vore väl nice. eller jag vet inte om jag vågar.. men det är bara i karlshamn isåfall jag kan göra det. får fundera på det. annars kan jag inte göra mycket mer känns det som än att vänta och tatuera mig över hela kroppen, för då kommer jag inte se ut som vem som helst längre. det tar fram min personlighet! känner jag . hehe

har du något förslag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0