grinig

eller arg, eller hur jag nu ska få fram ett bra ord på hur jag känner mig..

klockan är snart 10 och jag har nu suttit i merän en timme och försöka installera ett virusprogram på min lilla dator, som varit utan skydd i säkert 4 månader.. jag vet att det är lite dåligt, men den har fungerat bra ändå, tänka sig!

min syster har installerat mitt virus program på 2 andra datorer här i hemmet och det ska fungera upp till 3 datorer men när jag ska installera det står det att redan för många datorer använder detta virusskyddet JAG HAR BETALT 500 SPÄNN FÖR; MINST!  800 kanske tillochmed.. något sånt.

eftersom jag inte är så satans rik som alla andra så blir jag ännu mer förbannad för att det är väl självklart att alla mina pengar kan fara och flyga åt alla möjliga håll bara för att jag råkar ha lite och faktiskt försöker spara, men det går ju inte för ja nej i hela friden.. :(
här har jag kämpat om att få ett sommarjobb, tjäna pengar och sen gör grejer såhär emot mig.

nej jag känner mig inte välkommen någonstans, inte änns på jorden där jag förhoppningsvis hör hemma(?)

jävla skit.

imon fyller min lilla bror år också, hela 15 år. oj oj nu börjar han bli stor lillen :( det är inte skit, dagen väntar roliga saker :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0