!

bröllopsfotografen som hatar kvinnor

kikar runt efter olika bloggar och hittade till min egen förvåning även Dregens blogg, och kunde ju absolut inte låta bli att börja läsa, sida efter sida.

bröllopsfotografen är en film som jag tycker är jäkligt bra, som jag slängde ut pengar på bio på. men det var klart värt det. män som hatar kvinnor är också en av alla svenska filmer som jag tycker är riktigt jäkla bra!

men dom ihop är väl inte direkt en höjdare. men jag kom ihåg när jag kollade på guldbagge galan så tyckte jag det var en riktigt jädra succe :D

http://svtplay.se/v/1861236/guldbaggetrailer


men visst är den rolig. ta och kolla på den, läken här ovan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0