allsång



kollar på allsång på skansen, det är ett av mina favoritprogram, det är det jag längtar till om sommarkvällarna. men jag tycker att det varit ovanligt dåligt i år :( varit jättebesviken faktiskt, men är fortfarande en trogen tittare.. snart är det slut för denhär veckan och precis när jag skulle börja skriva här kör dom igång med sången popp i topp med thore skogman, en av mina favorit låtar! så precis blev det bra igen. men det vara bara 1-2 korta minuter då sången vara...

OCH HERREGUD; tänk att det bästa kommer sista. drängarna - om du vill bli min fru är nu på allsång! också en gammal going som jag älskar. nu blev jag på bra humör igen :D WOOHOH.
om man väntar på något gott!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0