totalt ointressant

sitter på text lektionen och funderar på vad det finns och bnerätta för intressant om mig, jag ska skriva en intervju eller helt enkelt ett personporträtt, om mig själv. men då måste man ha något och berätta, men jag känner mig inte så intressant och kommer inte på någpt dramatiskt eller mindre dramatiskt i mitt liv som det finns så mycket att skriva om..

såhär serhelt enkelt mina text lektioner ur, kopiera ut bilder och motiv på fina tattoos, kolla snygga människor och dreggla över dom, må dåligt över att jag inte är lika snygg och funderar på mina val här i livet. lyssnar på musik. och det svåraste av allt, skriva när det är så satans kallt här inne att man knappt kan röra fingrarna! det är nog det svåraste när man sitter vid datorn  ^ därför nin fått så mycket bilder på senaste.

såg ni guldbaggegalan igår eller? jag dog iallfall! hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0