på rosa moln

jag ska tapetsera in en hel fond vädd med Ola Rapace!

finns det någon finare? underbarare helt otroligt skådespelare. jag blir kär i han vartenda gång jag ser honom (?) eller med andra ord alltid, har kolat på tusenbröder förövrigt den bästa filmen ever!!!!!!! och jag önskar så han va min man, så fin som han är mot anneli.. åh. en underbar film, och underbara underbara ola.. känner mig löjlig. men åh han vill jag ha! någon gång. han har något speciellt, jag tycker hans röst är helt underbar och åh, han är så snygg!

ungefär så galet kär jag var i dregen en gång, och nicke borg. det är precis samma nu, jag önskar verkligen att det blir jag och ola i framtiden. förlåt tobbe.. men det är ju inte så att jag tror på detta, och hur många är inte kär i honom liksom? jag älskar dig det vet du.. vi hade kunnat vara tillsammans alla tre! :) ja. det hade varit perfekt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0