hej

sitter i texsalen, har text men jag skriver ingen.. förutom detta, om det räknas. jag fryser, jättemycket. mina fingrar är helt stela. och varför har jag inte min glasögon på mig? märker genast att det är jobbigare att sitta vid datorn utan dom nu. men dom ligger i skåpet och dit orkar jag inte, särskilt inte nu, lektionen slutar om 10 min...

jag saknar min baby. fick världsbäst schema förresten. sltaar 4 idag (tisdagar) me annars 11-12 varje dag, det gillar jag! tråkigt bara inte få träffa anna och annie så mycket. 2 gånger i veckan typ, på svenska lektionerna.. för vi har inte samma ival, profil osv.. drygt. och så slutar vi olika så det blir inte direkt fika efter skolans slut heller.. nej för när dom börjar, så slutar vi. och tvärtom.

jag är sugen på något gott, mammas saffranskaka eller besvierna i cafet som ännu inte finns längre. dah. lnu har jag ont i huvudet också. bla, hoppas vi får sluta tidigt från rörligbilden. hehe malin miss von chill om du läser  detta så kan vi väl ta en fika någon dag, ja mums! :)

detta var mig ett onödigt inlägg..


Kommentarer
gullet

jaaa jag tycker vi ska fika älsklingsemms! ska iväg tills på söndag men nästa vecka! PUSS

2010-01-12 @ 17:03:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0