dags för uppdatering

mindre än en vecka kvar tills skolan börjar, jag ljuger om jag säger att jag längtar.. ser inte fram emot att ett dugg! snön ligger tjock på gator och tak, kallt är det ute också. och det är svårt att både känna sig snygg och bekväm och samtidigt inte frysa ungefär överallt. inte inne, eller ute. är det särskilt behagligt. nu längtar jag efter vår och sommar. även att jag tycker det är urmysigt med snö..

jag har lite beslutångest och funderingar, vad jag ska göra, låt luggen växa ut lite, ha kort snelugg, som jag hade innan om det säger er något (alltså ett år sen) eller om.. ah vad ska jag göra helt enkelt? alla andra är ju så snygga vilken frisyr dom än ha, åh vad jobbigt.. kom gärna med lite förslag om vad ní tycker jag ska ha! :)

för övrigt är jag nästan aldrig inne på datorn längre, jag tycker inte det är roligt.. därför denna dåliga uppdateringen.  sorry. 
 


Kommentarer
jonnaponna cykelstyre

nu blev du paff va att jag hittat hit ;) jag tycker faktist du ska låta luggen växa ut och ha de som du hade de innan:)

2010-01-07 @ 21:58:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0