december

ja det var ett tag sedan jag skrev, och det har hänt en hel del. haha det rimmade!

i fredags fyllde jag år, hann inte med att sitta vid datorn. tatuera mig.. som jag längtat efter så länge. galet, och nu sitter den där. på armen, men var tvugna att avbryta efter 2 timmar, min kropp sa ifrån. började få blåmärken och blödde jättemycket.. synd för hoppades på att hinna göra klart hela överarmen.
men nästa tid är 14 januari, ja med tanke på att vi ska till thailand så blev det så. det kommer gå så snabbt dit tror jag, och bara att jag börjat nu och sen när vi kommer hem då kan jag sätta mig där i stolen var 3 vecka ungefär. så inom kort är ju min arm klar.. ;)

vårt internet krånglar och det strular när jag tex ska lägga upp bilder. annars hade jag kommit med en massa!

men jag lovar det kommer!!!! kanske imon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0