växjö

blev en tur upp till vaxjö idag med mor och far, mormor och morfar.
vi var och åt mat på en mysig restaurang, strosade runt på stan och bara mös.
men jag hittade mig allt lite grejer i sista sekunden.
världens sötaste äggtimer jag länge tänkt beställa, men denna var billigare!! vilket kap.
2 stycken grytunderlägg (är det väl egentligen) men jag tyckte dom var fina man kan väl ha dom som små dukar eller vad som, i turkost så fin färg.
fick även bli 2 linnen i leopard, ett med rosa spets på, som jag fick av mamma!

sen såklart en liten grej till tobbe. men det blir en överraskning, för det kan ju vara så att han går in här och kikar :)

   

glömde nästan att jag köpte mig ett par nya skor idag med, nu har jag bara 43 stycken :) ett par leopard det också. jag lovade mamma att slänga ett par gamla! ooops...



Kommentarer
a

den äggklockan har jag sett och tänkte köpa till dig och lägga undan tills du fyllde år. Men då var det tur att jag inte gjorde det! heheehe

2010-08-11 @ 21:35:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0