uppdatering

vart en jobbig dag i skolan, började klockan 8 och sluta 8.30.. skulle jag veta det hade jag legat kva i min säng imorse. istället förstörs hela dagen med att man går hem och somna några timmar, och då blir man inte människa mer denna dagen!

fast jag är en sån som tycker om att sova på dagarna, just för att man inte blir människa mer den dagen. man känner sig inte tvungen att hitta på något. kan fortsätta mysa helt enkelt.

jag tänkte sy ut min tiger army tröja lite, ja köpte en tiger army tröja i malmö i höstas eller något (begagnad) den var liiite tight men den funkar, fast det var minst 3 cm tyg över på insidan som inte den förra ägaren klippt bort, bra det tycker jag! då kan jag sy ut den litegrann. så jag åtminstone får i mig lite luft dom dagarna jag använder den snygga tröjjan =)



ikväll blire kräftskiva hso ett par kompisar, och jag ska leka med dom små barnen förståss.. åh barn :) hehe. imon är det spelning på cafe greven, cash is king spelar. ett cover band, allt från johnny cash till turbonegro. och dit vill jag! men har väl ingen att göra sälle med ;) så istället blire nog att åka och fira tobbes mormor som fyller 70!

på söndag blire malmöfestivalen och se melissa horn och lars winnerbäck, mest för mammas skull men jag tycker det är kul att bara hitta på lite grejer med så :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0