stefan sundström

jag är ett fan utav Stefan Sundström, "ni vet musikmajen i eva och adam" 
dock inte hans musik. men texterna är goa! men ändå.
jag började läsa hans bok idag lite smått, och kunde inte slita mig. läste nog 40 sidor.

det är något speciellt med den mannen. han kan så mycket, tycker så mycket. och verkar inte bry sig om media skulle kritisera hans bok, snarare tvärtom.

det jag gillar med boken är att man läser, precis som man talar. boken innehåller stavfel och det är nog precis vad stefan sundström är, ett stavfel eller rättare sagt en unik människa som världen borde höja till skyarna. typ. haha han erkänner tillochmed att han blir ganska snygg på photoshopade bilder.



"-Jag minns hur farsan och morsan slogs i hallen och jag stod och heja, Heja Morsan, Heja Morsan.
Morsan var tuff. Men hon fick ju stryk till slut ändå. "

VÄRLDENS BÄSTA KRÖNIKA! av stefan såklart. läs den annars dör. handlar om idoljuryn.
http://stefansundstrom.se/artikel/145/om-snutpsykopatjuryn-i-idolaftonbladet-2004
(jag skulle skriva ner lite av krönikan här för att ni skulle bli sugna på att läsa den, men allt var så jäkla bra så bättre ni läser själva!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0