snurrig

igår kväll blev det Toscana med Annie, Elin och Anna. jag tog en pizza med någon fläskfile och bearneisås på, det var den godaste pizzan jag någonsin ätit!!! längtar tills nästa gång jag ska äta pizza så jag kan ta en sån haha.

idag jobbat jag från halv 9 till klockan 1. det är storstädning som gäller för studenterna som snart flyttar in igen. usc usch.. nu är jag trött, och fryser gör jag med. trots det fina vädret idag, egentligen vill jag bara mysa ner mig med ostbågar och film. men då blir mamma och pappa galna haha!

det tråkigaste med att tobbe jobbar, är att jag liksom glömmer bort honom. eller liksom känner ingenting, för eftersom han jobbar kan vi inte änns smsa med varann. och eftersom jag börjar tidigt (så som han) dagen efter är det inte direkt någon mening att åka till varann heller. nej inte så lätt för mig iallafall som inte änns har körkort, måste anpassa mig så mycket då efter buss osv, och eftersom jag bor 2 minuter gångavstånd från jobbet blir man lite bekväm. det resulterar i att vi ses sällan nu när det är jobb och skolan snart dra igång. men det hemska är att så länge jag inte prata med honom glömmer jag nästan bort att jag är i ett förhållande :( det är liksom bara jag hela tiden.

önska vi bodde ihop. då hade vi setts varje dag och ätit mat tillsammans och hållt om varann på nätterna. men nu bara saknar jag honom hela tiden och det 'är jobbigt alltihopa. :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0