politik

DÖD åt politiken säger jag, ANARKI!!! så otroligt trött på politik nu så det finns inte, sorry folk ingen kommer någonsin bli nöjd. jag ska nog utvandra här ifrån iallfall.. och bygga mig ett eget land

ehhehe säger jag som inte får rösta.. jag hade vetat vad jag skulle röstat på. det är antingen rött eller blått helt enkelt och absolut inte blått kan jag ju säga! världen är tamejfan en konstig plats.

hur människor kan bete sig som svin, bara tänka på sig själva, våldta, misshandla och trycka ner på folk som är i lägre "rang" än dom.

jag blir så jäkla upprörd när några börja prata om politik, jag tål knappt höra andras åsikter om dom är olika mina alltså! haha. det kan få mig att hata en människa (studen vi pratar om politik iallafall)


ÅHHH nu blir jag bara upprörd när jag skriver om detta! hade varit bättre med anarki iallafall sverige, att man får leva och bete sig hur man vill sålänge det inte går ut över någonannan och inte misshandla, våldta och springa runt med vapen då så klart.. inte heller råna pensionärer eller snatta.. men jaja det är väl bara vanloigt hyffs kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0