pierca



nu blev jag sugen på att pierca mig i kinderna igen! kolla bara vad fint,. fast hon på bilden är ju hur söt som helst också så det ser väl annorlunda ut på mig.

jag har länge funderat på att göra något. jag funderar på att ta hål i ena näsvingen. har sett folk som har både septum och där, jag tycker det är snyggt. om man har en plupp alltså, haha annars ser det ju konstigt ut med 2 ringar i näsan!

kinderna vill jag med.. eller vill jag, åh vad fint. jo jag vill nog det. men grejen är att jag är för snål för att lägga pengar på det, det är ju så jäkla dyrt! och för något som jag kan göra själv. men jag har blivit så jäkla feg.. och jag testade i kinderna en gång dessutom, det gjorde skitont. och sen vill jag inte ha några fula ärr på kinderna.. detta är jobbigt :( jag vill pierca och tatuera mig!


Kommentarer
Jorre

Vill du det så tycker jag att du ska göra det. Och sluta du är och kommer vara jättefin :D

Puss puss

2010-08-09 @ 16:20:54
URL: http://jorres.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0