oops

har ju taggat med kort! haha.. vad kan det varit, det var när viva karlskrona var så jag antar i lördags den sista juli. då drog mamma, jag och jennie en runda på stan. jag hade en 50 kronors rabattlapp på lindex eftersom jag gick med i deras klubb, eller rättare sagt jag skaffade mig ett klubbkort, men det förstog ni kanske? haha.

iallafall hittade jag 2 par trosor (dock får ni ingen bild!) hehe. men ett par mintgröna i spets, älskar mintgrönt! och ett par asfula brunblommiga, men det var på rea så fanns inga andra i min storlek. men som sagt, gratis är gott! och därmed fick jag hårspännen också på köpet, och en krona. ja nu hängde ni nog inte med,

ALLTSÅ. för en 50 kr. rabattcheck på lindex fick jag.
2 par trosor och 2 par hårspännen PLUS att jag fick 1 krona! alltså tjänade jag på att handla eftersom det gick på 49 kronor och checken var på 50, då fick jag den 1kronan utöver. alltså gjorde jag ett fynd! det känns fantastiskt :D haha

  

det stora spännet köpte jag samtidigt på glitter, för 39kronor. så egentligen kan jag säga att jag fynda 2 par trosor och 3 hårspännen den dagen för 38 kronor helt enkelt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0