måndag-tisdag

det har gått några dagar. men jag ska ta det från början!

Tobbe kom hit, allt var toppen han är världens bästa kille, eller ;) joda. på måndagen var detta ja, tobbe och jag spelade spel med mamma och pappa. blev både uno och sequence eller hur det stavas. jag och tobbe vann nog om man ska gå rakt på sak.

vi slaggade här, på tisdagen klockan 11 skulle jag vara hos tandläkaren, och det gick bra. mina tänder var tydligen jättefina, det hade läkt skitbra sen operationen! återbesök var det alltså.

sedan hem och äta lite, och vidare ut till bup, som jag inte varit på, på ca 2-3 månader. det gick skitbra. jag ska få mer medicin utskriven och allt går framåt. men jag oroa mig lite inför hösten.. det brukar inte vara min tid. men jag mår bra som aldrig förr så det ska väl gå tror jag :) hoppas jag iallafall!

sen åkte vi hem till tobbe och sov där. för onsdagens planer visade ÖLAND. så jag hängde på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0