livs glädje

98 dagar kva!
3 december, då smäller det! mamma har bokat lokal idag och då jäkla ska det firas att damen fyller 18 år. men det är inte det bästa!

JAG HAR BOKAT TID FÖR`HELA JÄKLA ARMEN!

Jag har bokat tid för min kommande arm, mina kommande tatueringar, mitt kommande liv som ett tatuerat klotterplank. ÅH GRRR Aahhhh, jag kommer bli så jäääävla snygg! trots att jag kommer få stå ut med en massor med kritik från bland annat mormor morfar, och farmor och farfar.. usch gillar det inte. klagar fortfarande på min piercing som jag haft i 3 år.. men den kan jag åtminstone ta ut. MEN JAG ÄR SÅ LYCKLIG.

äntligen ser jag ljuset i mitt liv att kanske försöka överleva till jul ändå. haha åh.



NU svävar jag bannemej på rosa moln. ända tills tisdag eller något. för på måndag ska jag in igen och prata och visa upp bilder på vad jag vill ha, lägga en handpenning med. oj oj nu börjar det kännas i kroppen. sticker redan lite i nerverna. hoho



Kommentarer
Johanna

GILLAGILLAGILLA!!!! :D



vill med ha pengar till tats !

2010-08-28 @ 15:06:09
URL: http://johannadalinda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0