jag saknar dig




alla förhållanden har väl sina svackor, vore väl konstigt annars. jag och min hjärtevän har nästan aldrig bråkat, bara jag som gråter ibland men man är ju som man är.. jag behöver mycket närhet, omtanke och att få vara med hela tiden, även om jag inte är det. och det är inte alltid lätt för den andre, det är jag medveten om. men förståelse borde väl finnas där?..
jag behöver bekräftelse. för trots att jag är i ett förhållande känner jag mig som världens ensammaste människa.

detta var inget riktat just mot tobbe nu, jag älskar honom och saknar lite mer kärlek från honom just nu. jag ska krypa ner och gråta lite till tusenbröder. åh jag är så blöödig. nu rinner näsan med, det är det värsta med att vara ledsen :( hah


Kommentarer
Johanna

Fast jag förstår dig.

Jag känner mig äckligt ensam även om jag umgås med mina vänner mer än 5 dagar i veckan oftast.

Fast iofs just nu har jag ont i hjärtat av hjärtekrosseskäl, men vafan. Att man aldrig kan vara nöjd.

2010-08-19 @ 22:56:44
URL: http://johannadalinda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0