pretty in pink

jag tog just tag i mitt liv. eller nja. men jag ringde ungdomsmottagningen för behöver nya ppiller.. hatar att ringa såna samtal. men jag ringde iallafall. men självklart hade dom inte telefon tid just nu.. typiskt så får ringa vid klockan 3!
jag ska också ringa bup och boka ny tid för den 24e när jag har tid ska jag ju till malmö och se against me och sista sekunden!

jag borde även gå in och boka tattootid och prata om mina planer. det går säkert snabbt till december nu och trots allt bara 4 månader kva. men jag vågar inte. :( vet inte varför . dessutom har jag svår beslutångest. vet exakt hur jag vill ha det på neder armarna! men inte alls vad jag vill ha på överarmarna.. eller rättare sagt jag har planer, men vet inte riktigt säkert sådär.. hm.

måste ta tag i det! annars är väl tiderna upptagna och jag sitter här och deppar.

jag är så jäkla varm så det inte är sant. ska ta tåget till toby om en timme :) myselimyus.

    

funderingarna ligger på en krona högst upp på överarmen, två flamingosar som står motvarann så att deras huvuden/halsar formas till ett hjärta (lutar åt det eftersom jag vill det mest haha) eller även en pinupsailor som jag inte hittar bild på.. usch ja. nej nu ska jag göra mig iordning lite allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0