godmorgon

sista sommarlovsdagen någonsin!..

jag tänkte nu ta mig en stadig frukost för att senare framåt 10 dra mig ner till simhallen och ta tag i mitt liv helt enkelt och börja simma 2-3 gånger i veckan ungefär! suveränt. tanken är att det ska synas också, både på vågen och på mig.
 
hade tänk och boka tid på people också för tattoo, dock blir det ju i december, eller januari tillochmed eftersom vi åker till thailand.. kanske inte så smart att tatuera sig direkt innan man åker utomlands.. nja.

får se vad mer dagen har att komma med! kanske tar jag en runda upp på stan och hoppas på att hitta något fint till skolstarten, men troligtvis inte. hehe

nu ska jag äta frukost, så att det hinner lägga sig och jag inte får håll när jag simma! hatar håll. holl... hur stavas det?



Kommentarer
sandra

Va najs blogg du hade :) lägger till denna som favorit :)

2010-08-18 @ 15:48:00
URL: http://www.sbergmark.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0