en trappa upp

det man inte har i huvudet, det får man ha i fingrarna...

Jennie har varit iväg 4 dagar, 3 nätter nu. hon rykte in i lumpen i måndags. det verkar spännande! men så klart är det är jätteotäckt med en massa farliga drakar och liknande, det var mycket tuffare än hon trodde.. men mamma visste inte vad jag pratade om när jag berättade det, så måste varit en dröm. haha

det känns lite konstigt, tomt men vi kanske behöver vara ifrån varann lite, inte inpå varann så mycket. tro vi kan få en bättre relation när vi blir äldre, skaffa egna familjer och inte ses och behöver höra varann varje dag. dessutom börjar vi bli stora nu. som min psykolog sa: Du börjar bli kvinna nu Emma..

jag tror det löser sig för oss. det blir nog bra snart ska du se! jag kanske tillochmed kommer sakna min syster om ett par dagar. och då känns det nog skönt att göra det också. förhoppningsvis. jag gillar detta steget in i vuxenlivet. 10 månader ska hon vara i lumpen, både hon och jag kommer växa så på dom månaderna, speciellt hon tror jag, med tanke på vad hon får vara med om.

jag längtar tills jag tagit studenten och får ta ett ännu större kliv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0