återigen fredag

igår mös jag med tobbe. vi somnade redan vid 9 tiden eller något.. trött man kan vara??

idag vart jag på textil lektionen från 8-9, måste upp på ull och lull och fixat mitt svarta garn som jag ska sticka en halsduk av som sitter i hop ni vet, som man trä över huvudet hehe.. sen vid 9 gick jag hem och sov några timmar, förstår inte hur jag kan sova så mycket. ställde iallafall klockan på 12 då jag gick och åt i matsalen på skolan för att sedan börjat medieproduktion b som var första lektionen för denhär terminen. det blir nog bra, trots den långa håltimmen på fredag från 9-halv 1. men hon sa glatt att vi inte behöver komma dom flesta fredagarna och jobba hemma istället? helt okej! :)

hehe. idag kom jennie hem igen, antar vi ska äta lite gott idag, eller hoppas iallfall hehe. sen måste jag klippa till mitt hår lite.. har blivit så slitet! usch. men funderar på att klippa av håret jämnt så det blir som en pach liksom, fast lång hår haha.. hm vi får se

ikväll blire nog hem till Anna med Annie också för lite mys och tjejsnack! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0