vintage

såg fram emot att dra till Turkiet i fredags med en liten del av den tjocka släkten, för att fira farmors syster med man som fyller 70 (oj så gamla...)  men istället sitter jag hemmar rätt så munter över att komma behöva gå i skolan nästa vecka med. vi lever väl ändå på 2000-talet och ett vulkanutrbrott ska väl inte få stoppa något sånthär :(

det blev en tripp till malmö igår istället för turkiet.. var som sagt inställda på att hitta på något, därmed fick vi hälsa på mammas kompis Pernilla i malmö, och det är alltid trevligt. malmö är en fin stad det.. JAG såg Rickars Wolf = ASCOOLT + att han var stenhård. mamma och jennie hade aldrig sett han om det inte vore för mig, för uppmärksam som jag är så bara gaah, RICKARD WOLF är ju där. mohahaha... jag kunde inte låta bli att kolla, han är ju singel nu haha... åh han var verkligen stencool och han gick som en modell ni vet fötterna framför varandra efter varje steg typ. alltså jag är så kändisgalen hahaa alla kändisar är ascoola! nästan..  dessutom har alla sidecut i malmö.. ja & antagligen kör som galningar där också,eller är djuren bakom flötet helt enkelt. dom får väl se upp?! jag såg 2 döda ekorrar på vägen ner, 1 kanin, 2 grävlingar och 1 kat...t.. vi var själva nära på att köra på en "höna" eller fasan på vägen hem men misslyckades.

Min mor och bror var med på nyheterna i fredags kväll, tydligen svt som var och spelade in och ville ha med någon spm blev drabbad av det här med flyget och askan och blabla.. haha det var roligt atrt se på tv, en av huvudnyheterna också och det började med, Camill Karlssons släktresa ....  :D
http://svtplay.se/v/1966668/sydnytt/flygresenarer_svavar_i_ovisshet?cb,a1366518,1,f,-1/pb,a1366516,1,f,-1/pl,v,,1450214/sb,k103365,1,f,-1 hahaha hela blekinge lider förhoppningsvis med oss nu! vore ju inte fel att sitta i turkiet nu liksom :(

MEN nu är jag 1000 kronor fattigare, visserligen fick jag 500 av mamma som jag skulle handla lite för , OCh det gjorde jag! :)
 

lite av grejerna jag köpte, första bilden visar en sailor wheel köpte en likadan ring fast ett knogjärn också ifrån shock (hittade ingen bild på den) men så himla tjusig. andra bilden är en flamingo ;)? den ska jag ha som prydnad för hur fin var den liksom inte!?!?! dessutom ska jag pyssla till att lite med en hyllremsa, mycket söt åh 50tals inredning.. finns inget finare! och sen mina söta vintage shorts från kappahl. hittade även en Tiger Army tröja begagnad som jag letat efter länge, åhåh så glad jag blir. och en mysig längre tröja med en pinuppa på!
 köpte en liten grej till tobbe med, men bild kommer senare så att han inte råkar komma in hit och kolla och se innan han fått det ;) hoppas han bli nöjd hihi. men viss ja, det bästa av allt! .. här kommer det



åh i love it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0