jag vill ha en katt!

har jag kommit på. efter att tillbringat en dag hemma hos annie med alla hennes mysiga katter. vi mös och kollade film och mina kläder är jättehåriga nu hihihihi det är annars jobbigt! men denna lilla tiger var ju söt tillochmed, brukar inte tycka det om katter och specillt inte orangea.. hatar katter som ni kanske vistste och dom är jätteläskiga och jättefarliga! men annies lilla katt tiger var så mysig och ville kela hela tiden och när man blåste på den så gosade den som en liten bebis mot mitt ansikte, hihihi åh nu vill jag ha en katt som jag kan få när den är liten bebis så jag sedan kan lära känna den och då är jag antagligen inte rädd för den heller. för när man har ett djur som man kan gosa och så med ju så är det ju faktiskt underbart. vi har aldrig direkt haft djur, antar det är därför jag är rädd för att jag inte är van helt enkelt. kom på att katt är ju bättre än hund för dom behöver man inte passa lika mycket och gå ut och gå med.. fast hundar är snällare? hm.. åh kisselimiss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0