100 frågor

SENASTE:
1. Dryck: mjölk
2. Telefonsamtalet: mamma
3. SMS: baby
4. Sång du lyssnade på: 54-46 was my nymber
5. Gången du grät: minns inte faktiskt

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: dejat? nee
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet
8. Varit kär: JA!
9. Förlorat någon speciell person: ja
10. Varit deprimerad: ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: ja haha

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: ja det har jag :D
16. Fått ditt hjärta krossat: näe
17. Skrattat så att du har börjat gråta: ja
18. Träffat någon som förändrat ditt liv:nej
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja det har jag verkligen gjort.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: ja
21. Pussat någon: hihi ja

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: de flesta faktiskt
23. Hur många barn vill du ha: 4
24. Har du några husdjur: nej inga alls
25. Vill du ändra ditt namn: känns mesigt men varför inte :)
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: kalas med släkt och familj
27. Vilken tid vaknade du idag: 8 ungefär
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: sov
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: nä
30. Senaste gången du träffade din pappa: igår
31. En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: ja kunnat göra endel saker annorlunda 
32. Vad lyssnar du på just nu: this is england soundtrack :)
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: klart jenis boy
34. Vad gör dig irriterad just nu: att jag ligger i min säng helt handikappad och inte kan träffa min pojkvän och att jag känner mig lite hungrig

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Emma
38. Stjärntecken: skytt
39. Kille eller tjej: mogen kvinna
40. Grundskola: spandelstorp
41. Gymnasie: törnströnsja
42. Högskola: aldrig :D
43. Hårfärg: just nu; svart
44. Långt eller kort: Låångt
45. Längd: 164
46. Vad gillar du gällande dig själv: snäll haha? vet inte vafan :(
47. Piercings: öron? näsa
48. Tattoos: 8 st och lite smått annat
49. Höger eller vänster: vänster som fan!!

DIN FÖRSTA:
51. Operation: första på torsdag :O
52. Piercing: Öronen
53. Tatueringen: rosetterna på anklarna
54. Bästa vän:  cecilia
55. Sporten du spelade: haha fotboll?
56. Husdjur: fisk? kanin? haha..
57. Vaccination du minns: stelkramp?
58. Konsert: mora träsk haha
59. Förälskelse: måste säga tobias jacobsson hihi
60. Alkohol du drack: öl antar jag? haha..

JUST NU:
61. Äter du: inget
62. Dricker du: inget
63. Är du på väg att: ta mig i kragen och brosta tänderna
64. Lyssnar du på: the offspring
65. Väntar du på: bättre tider

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: KLART JAG VILL?
67. Vill du gifta dig: jaaaaa! på ett stort sjörövar skepp
68. Karriär i åtanke: hemmafru/lyxfru/hollywoodfru!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögon
70. Kramar eller pussar: hmm den e svårt, för jag älskar att kramas, men att pussas också..
71. Kortare eller längre: längre
72. Yngre eller äldre: äldre
73. Romantisk eller spontan: åh, romantisk men spontan romantisk
74. Snygg mage eller snygga armar: hahaha vafan tobbes rumpa då
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar! fast gärna piercing med..
76. Känslig eller inte: inte kärring känslig
77. Ragg eller förhållande: förhållande!
78. Bråkstake eller tveksam: haha va?

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: aldrig nej? tror jag inte.. hjälp
80. Gjort något sjukt spontant: Ja
81. Tappat glasögon eller linser: nej
82. Haft sex på första dejten: har nog aldrig dejtat?eller vafan är en dejt?
83. Krossat någons hjärta: nej?
84. Har någon krossat ditt hjärta: ja dregen och nicke borg och mike ness hah
85. Har du blivit arresterad: nej nej nej haha
86. Dissat någon: JA
87. Gråtit när någon dött: näe men storbölat
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Hahahah nej tack. förlåt tjejer men inget elakt :(

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: oftast inte
90. Mirakel: Ja åh undebart :)
91. Kärlek vid första ögonkastet: ja
92. Himlen: vadå himlen? gud eller sådär, heaven haha NEJ!
93. Tomten: ja men någongång någonstans har det väl funnits en..
94. Att kyssas på första dejten: ja om det känns rätt ellr man vill
95. Änglar: nej haha

SVARA ÄRLIGT:
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja absolut
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min mamma och min pappa
100. Att posta det här är din 100 sanning: ja klart annars vore det väl onödigt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0